Saturday, August 28, 2010

Sambil menunggu berbuka, sambil menulis belog dan membaca belog orang lain :)

Cak! Yeay! Dah sampai ke kampung. Semalam berbuka dalam kereta je. Tak sabar nak jumpa mak dan ayah. Dan tak sabar juga tengok rumah yang sedang renovate :).


Sampai pun dah pukul 9.30 malam. Lepak-lepak then pergi keluar makan nasi lemak kukus untuk bersahur. Malas nak susahkan mak masak untuk sahur. Dengan rumah huru haranya. Penuh dengan habuk.


Kalau habuk tu boleh buat scrup untuk muka ok gak. Hahaha!


Lepas je sahur terus tidur tak bangun-bangun dah sampai pagi. Then, keluar dengan mak dan kakak untuk beli barang. Dan aku beli cat untuk projek seterusnya :). Malangnya tak cukup pulak. So sambung esok. Nak tengok hasilnya? Tunggu k. Tadi sibuk mengecat sampai lupa nak snap gambar.


Dan hari ini berbuka dengan membeli lauk di pasar Ramadhan Temerloh. Haven! Sebab, jumpa kawan-kawan lama mak dan beli kat diaorang je. Dah tahu sememangnya memang sedap makanan kat diaorang.


Erm... Ok lah nak borak-borak dengan mak lagi. Mak kata cantik misi aku. Owh terima kasih mak! *mungkin sebenarnya nak jaga hati anaknya yang sudah bekerja keras*. Hahaha.


Selamat berbuka ok? Korang ke mana weekend ni. Mesti pergi shopping kan?

.:. By .:.

2 comments:

SheTreasures said...

hi,
Weekend is the perfect time to go out and scream SALLLEEEEEE~!

Tapi

Balik kampung, pergi pasar ramadhan, jumpa parents are the sweetest.

Selamat berpuasa!

Owh, followed you too!

Bai said...

She Treasures : hahaha!

yerp betul tu. Neway thanks


U 2 babe!