Monday, August 2, 2010

Syuh Syuh!!!!

Tengah tidur ni. Rasanya macam bos dah approve. Ye ye dah!! Ok sambung tidur :D.


Bagi ruang untuk orang yang terperangkap dalam jem cuti :D. Hihihi. Nanti bulan 9 cuti panjang lagi.


Dan dan dan bulan 10 cuti lagi!!! Tak pasal tetiba bos ckp ekau ni nak kojo ke tak Lebai? Hahaha!


.:. By .:.

6 comments:

.::WaNiE::. said...

marah dia bos

hahaha

Bai said...

WaNiE : hahaha. matilah mak lebai :P

Lady of Leisure said...

banyaknya cuti dia nak pi holiday ke hehe

Bai said...

Lady : holiday + raya!

fabulous.farah said...

hahaha..cakap kat bos ko, ko cuti banayk2 sekali jer seumur hidup.ngehehehe

Bai said...

f.f : hahaha masalahnya aku banyak kali dalam hidup. ahaha