Sunday, August 1, 2010

Bersiaran langsung...

I dah balik KL. Eceh dah balik KL pun nak bagitahu :P. 2 hari di kampung sangat memenatkan dah seronot!!!


Siapa yang tak seronot balik kampung kan? Neway korang terperangkap tak dalam jem tak hari Jumaat hari tu? Gila jem tahap macam nak raya. Nasib baik bawa auto... Tapi beku gak kaki sebelah kiri sebab tak buat apa-apa.


Tadi pun balik agak jem gak. Sebijik macam suasana hari raya. Hadoi tu belum raya lagi tu.


Eh eh cerita pasal raya. I dah minta cuti Uuuuuu :D.


Ermmm apa lagi eik. Oh ada kejutan di kampung. Nanti I ceritakan!!


Daaaaaaaaaa.. nak berehat-rehat jap. Konon. Padahal nak pergi baca belog orang lain dulu. Pada sesiapa yang komen I tak balas tu, sorry. I langsung tak buka belog semasa di kampung :).




.:. By .:.

2 comments:

Lady of Leisure said...

wah kezutan apa tu..
:)

Bai said...

lady : yeah tunggu! hehehe