Wednesday, September 29, 2010

Abu masuk wad!

OK. Dah malas nak cerita pasal persiapan itu. Kang banyak sangat post pasal tu, muntah pulak 'korang'. Bukan merujuk pada korang semua ok. Merujuk kepada anon.


Oh hari ni adalah hari Abu masuk ward. Yes Abu. Nama timbangan kereta. Hihihi. Pukul 4.30 petang kang.. Sebabnya Abu nak buat premium service! Duit lagi...Haih. Macam air duit sekarang. -_-"


Tak apalah Abu, ko dah banyak berjasa pada Cik puan Braces ni.


Semalam punya cerita, Abu tak boleh nak start. Sebabnya, air bateri dah habis! Eh kalau dry kan selalunya 2 tahun baru tukar, kan? Rupanya, aku kena tipu -_-". Kesian perempuan. Macam ni lah perempuan kalau ada kereta. Perempuan tu merujuk pada aku lah. Hahaha.


Rupanya, bateri tu kena reload air. Ades. Apa jadah haram aku tak tahu. Kalau minyak hitam aku tahu lah :D. Lain-lain failed!


Moral of the story, aku kenalah ambil tahu pasal Abu. Kan senang kalau kaya dan ada driver. Doraemon!!!


.:. By .:.

5 comments:

Unknown said...

kalau abu dah sakit, memang banyakla pakai duit...mengalir mcm air..

Byzura Mj (By) said...

INTANKUTERPILIH : kan? tapi jangan la waktu ni ;(

Lynn Abd Latib said...

by

ini dugaan org nak berDARAH MANIS..More to come..sila get ready!!

Lynn Abd Latib said...

by

ini dugaan org nak berDARAH MANIS..More to come..sila get ready!!

Byzura Mj (By) said...

Kak Lynn : ye ke Kak Lynn ? inikah jenis dugaan yang perlu dihadapi ? memang dugaan. Kadang2 rasa nak nangis. Tp tak terkeluar pun ada. hehehe. thank you kak lynn ;)