Monday, September 6, 2010

Cerita weekend.

Sorry pada kawan-kawan yang membaca entry moody sebelum ni. Hihihi. Komen pun, aku tak sempat nak balas. Rasa nak tenang kan fikiran sesangat. Nanti bosan pulak korang, aku moody-moody kan? Biasalah perempuan berumur ni layankan aje. Hahaha.


Hari Sabtu, dapatlah beli secebis dua barang hantaran. Alhamdulillah. Walaupun ada sedikit kekecohan. Hahaha. Ye la mahu nya tak kecoh. Ko nak yang itu, aku nak yang ini. Nak yang ini, ko nak yang itu. Itu belum campur bahagian pilihan hati bakal mak mertua ibu bapa lagi. B2B, ada berlaku macam ni? Sila jawab. Hahaha. Keji aku ni.


Berjaya juga beli baju melayu ayah. Sampin bagai. Alhamdulillah.


Dan Ahad pula, adalah perjanjian bersama kakak. Nak beli kuih raya. Last-last siap langsir untuk mak kitaorang beli. Biar rumah mak cantik. Hiks!


Erm korang macam mana lak? Dah beli semua. Siap dah jentera (ampau)?

.:. By .:.

4 comments:

amira faqihah said...

ahah knp gune jentere utk angpau ;DD

Byzura Mj (By) said...

twinkle2: itu adalah jentera paling kuat time raya. hahaha :P

Xora said...

Bai, saya nye 'jentera' dia ada password. so soalan saya tanya pada si cilik yg nak angpow "siapa nama penuh akak?".. kadang2 budak2 ni, nama kita pun tak tau .. T.T then helah kedua, suruh diorang dtg beraya di rumah, baru leh dapat duit raya ;p

Byzura Mj (By) said...

Xora : gila kejam soalan. Hahaha. tapi betul la tu. Kadang-kadang tanya, adik nak duit ke nak beraya. Dia jawabnya duit.pewh!


oh macam tu nak dtg rumah Xora je la. :P