Saturday, September 11, 2010

Jawapan kepada soalan (Tentang braces)

Dipetik dari komen entry ini,


Saya student lagi and umur saya baru 18, saya punya gigi nak kata teruk takde la sangat, semuanya tersusun just that saya nak kena adjust gigi saya yang kedepan je lebih tu. But then nak pakai braces ni saya kena guna duit sendiri, saya nak tanya macam mana payment dekat clinic gigi kakak cause saya dengan willingly akan bayar guna duit scholar but if mahal sangat terpaksa la saya tunggu lagi beberapa bulan untuk next scholar saya :'(



Salam adik,

Payment untuk permulaan adalah RM 1800. Then, installment rm100-200 sebulan. Setiap 6 minggu sekali ada appointment, so tiap kali datang appointment tu kena bayar amaun installment tu.


Tak silap kakak, adik tak perlu nak bayar mahal-mahal. Just, pergi daftar kat HUKM or mana-mana klinik pergigian kerajaan. Bayar pun sikit lah sebab adik boleh guna student card tu. Cuma kena tunggu turn.


Kalau adik nak berjimat, pakai je student card. Lagipun adik baru 18 tahun. So banyak masa lagi untuk tunggu turn. Ok? Harap info ni dapat tolong adik.







.:. By .:.

No comments: