Tuesday, September 21, 2010

Nak tengok tak?

Korang ingat tak entry lepas-lepas? Aku sibuk mengecat kan? Hari itu, kan lama cuti so penuh dengan aktiviti menggembirakan mak. Erm.. biar mak gembira, hati aku cukup puas. Kalau mak aku terbaca mesti dia terharu, kenapa dan mengapa aku beli cat semua. *peluk mak*.


Ok berbalik pada tajuk...Aku beli 3 jenis cat. Untuk cat bilik aku, bilik depan dan bilik air..


Lepas tu ada lebih-lebih sikit.. tetiba je aku ada idea untuk cat bilik ayah...nak tengok?








Scroll down!!








Lagi






Dan




Lagi!!







Pang! ! Warna pink!! Pastu aku siap buat lukisan (yang tak seberapa tu, nampak?) Hahahaha!


Macam bilik anak dara, bilik ayah =D.


.:. By .:.

9 comments:

SheLLy said...

ko nie suka2 jiwa je cat bilik ayah ngan pink..aishh!!

kaljis aka onggon said...

Wah untungnya ayah cik By... Siap pink karer tu hehehe...

Bai said...

SheLLy : dah aku mengecatnya. perlulah suka2 jiwa. hahaha

Bai said...

Kaljis : sampaikan tersenyum. agaknya nak tepuk dahi pun tak tergamak. hihihi

SheLLy said...

:P

littlehumblelynn said...

cantik :)

fabulous.farah said...

hahaha..mesti ayak ko terpikir.awat la anak dara aku neh..tadak kaler len ka?=p

.::WaNiE::. said...

uihh kaler bukan main sweet

Bai said...

littlehumbelynn : me kasih ;)


f.f : hahahah! ada lebih. so aku syang. aku catkan bilik dia sekali.


WaNiE : ko nak kan bilik tu? =P