Saturday, October 23, 2010

Sabah : Day 4.

15 Oktober 2010.

Ha dah hari last. Sob sob sob.... Hari last adalah hari menghabiskan sisa-sisa masa bersiar di sekitar Kota Kinabalu dan shopping!!!

Bila balik, nampak clear pula Gunung KK ;(. Saje je kan?

Mengabdikan kenangan di bangunan Yayasan Sabah.


Melihat bandar Kota Kinabalu. Pakai tudung ni lagilah nampak booolat. Belasah! Kalau travel jenis tudung ni paling senang. Sarung je, gosok pun tidak perlu~


Waterfront!

Ke Pasar Philiphine. Kalau pergi KK, wajib datang sini untuk shopping pearl. Aku dapat satu, Wak Ajim kasi. Thank you wak!! Lain-lain aku belikan untuk orang yang bekerja keras masa majlis bertunang hari tu sebagai gift ;).



Ikan masin, ikan bilis, udang kering semuanya murah kat sini. Awal-awal mak dan akak aku pesan suruh beli -__-. Yelah sini mana dapat harga udang kering RM 10 sekilo kan?


Last, lambaian Gunung KK ;(. Ye nanti aku datang lagi!!!


p/s : gambar adalah banyak sangat sampai tak tahu mana nak pilih. Semuanya, random.
.:. By .:.

2 comments:

Baby Gina said...

yea aku dapat adiah!!!yahoo!!!

Byzura Mj (By) said...

akak gina : ye ko dpt hadiah! sila toreh dan menang. hahahaha