Sunday, October 24, 2010

Tengah serabut memikirkan jodoh yang akan sampai.

Baru 14 hari menjadi tunangan orang. Rasa macam semalam je bertunang. Eceh! Tak adalah serabut sangat. Kadang-kadang terfikir apa nak buat nanti. Apa yang didahulukan dulu, apa kerja(DIY?) yang dah boleh start sekarang. Sure kahwin lagi banyak urusan kan?


Serabut kerja lagi. Dengan tasknya bertambah. Itu aku boleh setkan mind aku, its life. Apa-apa pun aku kena tempuh, kena buat.


Ermm.. ada yang cakap, apa nak diserabutkan, janji kahwin. Ye itu aku tahu..Tapi, ni 1st and last time nak kahwin (InsyaAllah), mestilah nak lakukan yang terbaikkan?


B2B, ahkak-ahkak yang ada pengalaman, yang tak ada tapi tahu... apa yang nak mulakan dulu eik? Patutkah aku pergi kursus kahwin dahulu, then fikirkan apa perlu buat? Ohh need ur help!


Aku dah lupa nak tulis apa. Memandangkan jam dah pukul 2 pagi dan aku patut tidur.


p/s: seronok tengok kawan-kawan blog yang buat DIY cantik-cantik. Semangat berkobar sekarang.

.:. By .:.

No comments: