Wednesday, November 3, 2010

Hati tiada di sini..

Jasad je ada. Hati kat kampung dah.. Bukan apa teringat dekat mak sebab, mak demam. Dah 4 hari mak demam. Tanya kenapa, dia cakap doktor cakap tak ada apa-apa. Hesh!! Esok lepas je kerja, terus ambil kakak then pecut balik kampung..

Mak cakap rumah kecik tu, renovate lagi. Erm belah depan pulak! Haiyak!!! Mak mak..cukuplah tu. tak payah nak besar mana. Anak pun ada 3 orang je. Then, mak tinggal 2 orang je kat rumah :(.

Ok sekarang sangat bz..


p/s: kepada sesiapa nak tengok gambar baju tu nanti By post kan eah? Asik terlupa je. Alang-alang sesiapa nak sewa, contact By. By bagi sekali dengan set letak cincin!!

Tata~


.:. By .:.

6 comments:

Kasut Pink said...

Hopefully mak bai sihat2 jer.. Blk sok bawak kete leklok k..

Bai said...

Kasut Pink : amin :). Thanks..

insyaAllah.. thank beb.

farahfatihah said...

moga mak kamu cepat sembuh

littlehumblelynn said...

by

kalo mak still x baik lg esok.kena bwk hospital tau ..amik darah pulak !!bwk keta baik2..awak tu darah manis..

Bai said...

farahfatihah : amin. me kasih =)

Bai said...

Kak lynn : kena jugak! lama sangat tu..

me kasih kak. InsyaAllah :)