Wednesday, November 3, 2010

Close-up baju!!

Rasa macam dah banyak entry menjurus kepada majlis hari tu dan kahwin. Nanti, orang bosan pulak! Bosan? Bosan? Bosan? Nasib baik cakap tak bosan kalau tak, sila close tahap pangkah kat atas tu. Hahahaha.


Ok ni adalah permintaan Harzharun dan yang lain-lain. Mak pelupa dek non. Harap maklum =D. Sebenarnya baju tunang hari itu adalah baju ready made. Last minit berkenan. So, rembat je la. Asal mata sendiri rasa sejuk mata memandang, mak tak kisah dik. Nasib baik BIL dan kakak juga suka!!


Oh tentang pemilihan baju, BIL amatlah cerewet. Dia sangat-sangat memilih. Nak-nak baju, makeup yang hendak dipakai waktu photoshoot majlis. Kalau tak lawa, dengar je la jawapan dia ..."ok lah...not bad".. Huhuhu.



Ok berbalik pada tadi. Baju adalah ready made. Dan, kain adalah design sendiri. Begitu juga dengan veil dan tudung.


Ni kira close-up tak Harzharun ? Kawan-kawan? Hehehe.



Dengan peminat. Heh =D tipu . Ni bakal anak buah(InsyaAllah). Cik Su garang tau!! Grrr :P. Oh kain tu dijahit kembang payung..


Alamak. Ni penyakit sekarang. Tulis-tulis, lupa nak taip apa dah.


Sesiapa berkenan nak sewa, pm By. By bagi sekali tempat letak cincin.

.:. By .:.

8 comments:

littlehumblelynn said...

cukup x utk saiz L macam akak?hehehe...gurau jerk!!cantiknya :)

iedayah said...

wow..style ea baju kamu dear..sweety pin

Bai said...

Kak Lynn : hehehe. tu saiz S. huhu

Me kasih :)

Bai said...

iedayah : me kasih. tu peachy =). Nampak macam pink.

Mimis said...

Hi.. your baju tu memang cantik..

Mimis said...

Hi.. your baju tu memang cantik..

Bai said...

Mimis : me kasih :).

Cik Eka said...

cantikla baju cmni..
eka mmang nak cr cmni gak..
beli kat mane eh sis??

hehehe,