Thursday, December 16, 2010

Hati yang menyirap.

Nak luahkan perasaan :(. Sangat-sangat menyirap. Kesnya adalah berkaitan dengan user. ID nya bertukar means, dia dah bertukar jawatanlah..

XX : saya dah try tak boleh log in.

aku : Encik boleh print screen error tu?

XX : Ni dia print screen.

aku : En. Guna capital letter.

XX: tak boleh.

aku : En try configure macam info yang saya attachkan tu.

XX : dah try tak boleh. Ni error dia. Dah berkali-kali dah.

aku : En guna capital letter. Huruf besar. -___-"

XX : tak bolehhhhhhhhhhh...

aku : En guna ID mana ni? Ni ID en kan? CXXXN?

XX: ha?? ID siapa tu??

aku: En punyalah. Saya dah check details En kat Outlook..Id tu..

XX : salam, please update ID dari semasa ke semasa.


Leh eleh ko ni. Aku dulu pun pernah macam ko dulu, tahu?? Aku takde lah kerek macam ko. Aku bukan perkotak-katikkan jawatan ko. Tapi respectlah each other. Apa salah ko bagitahu ko dah pun berjawatan tetap dan dah tukar ID. Manager pun tak macam ko -__-". Huhuhu. Please lah. Manusia bukan robot. Manusia bukan lalang nak ikut semua karenah ko.



Last aku jawab : En, selalunya user sendiri update sendiri kepada saya :). (senyum itu perli huhuhu)

OK dah. Nanti sambung hari 2 : Pra Perkahwinan.


.:. By .:.

3 comments:

nurul said...

user kan by..pe'el mcm2..aku pun pnh tiba2 kene marah, dgn manager plak tu..haish padahal bkn salah aku..mau aku hempuk dia..nk aku ckp kt dia "eh, cik ni manager kan, haa sure tau sume benda kan, sure cik tau mcm mana nk buat sendiri dlm g*****e kan kan"..hahaha geram aku~!

Byzura Mj (By) said...

a.n.i.b.u.m : yerp. hati kenal kental. hahaha. kering sampai takde darah.huhuhu

Khairul Onggon said...

Mesti dia trsentap hehehe.. baik punyer jawapan, mantap dan tepat pd btg idung dia hehehe...