Thursday, January 13, 2011

Checklist my wedding preparation..

Shutup-tak-shutup (diam-tak-diam), lagi 133 hari lagi (lagi 4 bulan kot?) untuk K.A.H.W.I.N...oh galok(suka)!! Tapi yang sebenarnya, saya specees... (speechless)Ni mesti dah berjangkit dengan Faizal Ismail malam AJL lepas.Huhuhuhu.


Malam je elakkan berfikir pasal kerja, tetapi ingat apa yang perlu atau listkan untuk nikah/sanding. Ermm kesian otak kena kerja 18 jam. Hanya 6 jam je rehat. Itupun terjaga sebab dapat mimpi nak terkencing =D. Selalu sekarang ni. Mungkin sekarang musim sejuk -_-".


OK check-check-sound-check untuk my wedding preparation.


Venue nikah : Dalam cadangan, belum lagi booking.


Jurunikah : Dalam cadangan juga, nanti bincang dengan ayah.


Canopy & Catering : Done for booking. Bulan 4 confirmation for pertambahan tetamu.


Persembahan : Done for booking.


Pelamin & autfit sanding : Done for booking. This week go to fitting. Yeha!


Kad Kahwin : Done for booking (Hujung bulan hantar draft).


Doorgift Nikah : Done.


Doorgift sanding : Pending.


Hantaran kepada lelaki : Done for 3 hantaran.


Hantaran kepada perempuan : Done for 2! Eh 2 kan Wak Ajim?? Yang U beli tu kan kan. Hahaha selamba mengaku benda tu (dirahsiakan dulu) yang dibeli oleh Wak Ajim itu untuk hantaran =D.


Majlis bertandang belah lelaki : My future FIL (family in law) cakap rilekkkkks.. Hahaha. Itu memang aku tak campur sangat. Just beri kelonggaran untuk mereka tentukan.



Lagi apa eik? Kot-kot ada yang tertinggal? Tolong ingatkan aku......



Permudahkanlah segalanya. Amin.





.:. By .:.

4 comments:

~~zaa~~ said...

da agak banyak jugak tu by punye preparation! bagus2! :D

mrs.spicy said...

huhuhu...4 bulan lagi? kejap je tuh. isyaAllah semuanye berjalan lancar~

Byzura Mj (By) said...

~~zaa~~ : dah~ alhamdulillah. tunggu dan terus menungguu. huhuhu

Byzura Mj (By) said...

mrs.spicy : dalam kiraan macam tu lah. ;(. tak lama dah. Amin... thanks