Friday, February 11, 2011

Si kambing hitam kalau dipandang memang manis.

Huih. Kalau pandang kambing memang aku jatuh hati. Apatah lagi baunya! Eh bukan kambing yang dimaksudkan tu bukan wak Ajim ok. Tak baik korang ni :P. Tak-tak bukan sesiapa. Tapi memang kambing betul. Serius aku leh jatuh hati.


Ni baru je sampai dekat rumah kakak. Tiba-tiba, anak buah aku si Sucilah siapa lagi duk pegang remote control tv. Rupanya tunggu si kambing hitam ni nak muncul.


Serius lawak kambing hitam ni. Asal balik rumah kakak je mesti layan dengan Suci. Bukan Suci je layan. Abah dia pun layan sampai terbahak-bahak gelak -_-".


Nak tahu si kambing hitam tu siapa? Ni ha..


Its Timmy Time!!


p/s : Apsal lak aku sekarang ni kuat sangat terkentut. Banyak angin kot eak?

.:. By .:.

2 comments:

LittleSunshine said...

liza ms kat uitm clasmate suka pggl liza kambing,,,tp bukan sbb liza xmandi hokey..ahaks..sbb liza suka kambing biri2//tabung,buku nota,patung..pantang nmpak yg berunsurkan kambing..shaun the sheepp!!

Byzura Mj (By) said...

LittleSunshine : hahaha! tp Liza lagi gila dari by la :P. By suka tengok kambing bau kambing dan makan kambing!! hihi