Thursday, March 17, 2011

Hikayat Merongmahawangsa

Erm aku mc today...demam tak kebah-kebah...banyak betul entry tertunggak aku ni.adola...
Lately ni asyik macam tak sihat je...nak taip entry kat blog pun rasa macam tangan ni berat sangat nak menaip..lemah semacam..sengal-sengal tulang dibuatnya..

Masuk hari ni dah 3 kali pergi klinik...disebabkan hari ni tak tahan sangat,terpaksa buat keputusan pergi klinik lain..yela makan ubat dah berbakul masih tak sihat-_-". So tengahari suruh wak hantar pergi klinik lain tu...lepas makan semua...makan ubat.pergh ubat dia kemain lagi berkesan..sampai aku lalok gila.Pukul 7 malam baru bangun..hahaha

Maka pada malamnya, pergi tengok movie.keji tak?:p

Tengok hikayat merongmahawangsa...pertama kali aku ucapkan ribuan taniah pada KRU..sampaikan aku sendiri tertanya-tanya betul ke cerita ni diaorang yang buat?gila tak percaya tahu.
Best.Dah macam cerita lord of the ring...


Bangga dengan KRU..nak jadi adik angkat boleh? Tetiba..hahaha


Okla just quickie update je ni...sian lak tengok wak makan sorang-sorang.haku duk taip layan blog guna hp..hihihi.


Daaaaaaaa


.:. By .:.

1 comment:

xalimx said...

menarik gak scene2 n CGI yg digunakan..

tp kalo boleh telitikan sikit benda2 yg aku rasa org boleh capture kesalahan dlm movie tu..

contoh : merong kantoi tangan tak bergari masa tengah lawan ngan orang Gasar tu, pastu bile habis bertarung dia punya gari still ada.

satu lagi, Merong kata kapal besar tak leh lepas nak masuk Geruda memandangkan laut yg cetek, tapi semua kapal ROM + China kapal besar2... hurmmmm..berenang laa jawabya