Monday, May 16, 2011

Karoks time.

Dulu kan, punyalah pemalu nak nyanyi. Pernah pergi karok tapi duduk diam je hanya sekadar goyang-goyang perut je. Hahaha.


Tapi, sekarang bila dah start join wak Ajim pergi karoks dulu.. dah mula gian. Gian-tak-gian jugalah. Adalah 2-5 lagu aku sumbangkan lagu. Cewah. Tak peduli dah keluar suara chipmunk ke . Pedulik-pedulik-pedulik.


Last weeks. Just pergi karoks dengan officemate. Wahhh dah lama teringin. Tapi tu la kejap ada hal ni. Kejap ada hal itu.


At last. Menjadi juga!




Dan at last Iz pun sudah menyanyi ya!! Hahaha. Dan aku masih lagi tak berani untuk menyanyi sambil berdiri. Aku tak ada kekuatan lutut :D.


Korang!!!!!! Video aku nyanyi lagu tu kantoi dengan Nina. Mula kena kutuk sebab nyanyi lagu dangdut. Last-last dia cakap cayalah ciksu karoks!! Nanti bawa Nina ya! -_-" Ni yang aku lemah ni.


Kantoi dengan wak?? Oh no!! Aku siap rampas kamera dari dia. Kalau tak berdekah-dekah dia gelakkan aku. U... I noe suara I tak sesedap Siti Nurhaliza tapi u tunggu lah nanti I praktis lagi.. ha time tu mesti u leleh dengar suara I. hehehe.



No comments: