Sunday, June 26, 2011

Salam Ahad.

Hai peeps!


Aku bangun pagi sekarang ;). Lain dengan rutin harian dulu. Kalau dulu bangun pukul 12 sampai mak bising-bising kat aku. Sekarang pukul 8 dah sedar...


Bangun pagi, siapkan bf {read: breakfast} wak. Wak kan pemajkan orang nya. Hari ni pagi kadang-kadang dia dah tanya esok nak makan apa -_-". Tapi bila malas, tak kose aku nak masak :P.


Kadang-kadang kita yang memasak bukan ada selera sangat nak makan masakan sendiri kan? Tapi, jaranglah makan luar. Sekali seminggu macam tu kots. Makanan ai lagi sedap yewwww *puji diri sendiri* :p . Bukan-bukan. Sebenarnya seronok tengok wak makan sampai tambah 3 pinggan. Wak, tengoklah 2-3 bulan. Perut ko mesti buncit. Huhu.


Hari ini, wak nak mencangkul katanya. Itu pun aku paksa. Rumah dah macam rumah orang tinggal! Hahahaha.


Aku? Lipat bajuuuuuuu yang menimbun ni... Imagine kalau ada anak, lagi menimbun baju aku kena lipat kan? Oklah nak sambung melipat.


Aku yang tak suka melipat;

4 comments:

EiDa_wAn!e said...

Hik ! syok nya habiskan masa hujung minggu ngn hubby kat umah :P

yUmIe said...

haha i pn xske lipat baju..lol

Byzura Mj (By) said...

EiDa_wAn!e : seronok! tapi seorang buat tu sorang buat ni.. hahaha

Byzura Mj (By) said...

yUmIe : tu la. sgt jeles bila tengok org pandai melipat macam di-iron baju tu!