Monday, July 11, 2011

Monday morning yang semangat.

Ecececeh semangat sangat la kan? Yerp tinggal sehari je lagi nak pergi honeymoon.yeay!!

Orang lain dah habis honeymoon, aku baru nak pergi.


Tatau mcm mana nanti. Nak tau, kita orang tak pernah berjalan jauh berdua masa bercinta. Kali ni berdua dan terasa mcm baru nak bercinta. Eececece

Ok dah taknak cerita banyak pasal honeymoon.Simpan dulu :p


Eh eh siapa dengar hot fm? Lelaki tu saman tunang sebab tak jadi kahwin...erm berita ni mcm dah banyak kali kan..?


For me, boleh tak aku nak cakap aku menyokong..mana tak nya duit dah habis byk kan? Wak cakap kalu i jadi dia pun i saman.. tercekik haku

Nasib aku rekod baik :p


Mungkin kitaorang rasa pihak lelaki itu berhak menyaman..kitaorang paham duit banyak habis..kitaorang dulu pun banyak pakai duit sendiri..kalau gaduh mesti salah sorang sedarkan duit dah banyak keluar..ha masa tu insap la masing-masing.hahaha. baru nak sedar ye tak?

Tapi apa apa pun dalam marah-marah kita kena ingat..mungkin, tuhan tengah uji kita kan?


Ok la haku nak berlari pergi kerja.nanti sambung :-).






Published with Blogger-droid v1.7.2

8 comments:

aTy _faRed~ said...

ai pon nak sokong... memang yer ar... lagi seminggu nak majlis..kompem ar 80% payment dah dibuat kan.. plus minus malu tu lagi... kot kalau duit melambak mungkin tak heran sangat kowt..tapi.. ni agaknyer susah payah carik duit nak kawen..tup2 lagi seminggu kate tak jadi pulak..[teremosi pulak]..heheh

littlehumblelynn said...

by

selamat pg honeymoon :-)

EiDa_wAn!e said...

takut nya ,, betul ker sampai nak saman camtu ??? Dunia skrg ... MasyaAllah ...

Byzura Mj (By) said...

aTy _faRed~ : yerp sebab tanpa sebab kan? patut beremo pun :P. hahaha

Byzura Mj (By) said...

littlehumblelynn : me kasih kak lyn. doakan by selamat pergi dah pulang ya

Byzura Mj (By) said...

EiDa_wAn!e: yerp! tapi dah banyak kes macam ni. sebelum kahwin kena betul2 fikir kan?

EiDa_wAn!e said...

emm ... ni semua jenis ikut hati ...
hati nak sgt kawin cepat !!
mind : tak ready !!
end up : break up !!

truth , i pun cam ni gak dulu .. tp hubby sgt2 membantu ... mcm BY jgk la .. setiap kali gaduh , pk , byk mana duit yang da habis ... hihi ...

cuma kena ingat kan .. time bertunang tu .. besar sgt dugaan nyerrr ... S.A.B.A.R :)

Byzura Mj (By) said...

EiDa_wAn!e : yerp sabar. wak Ajim kalau dah ceramah, by sendiri rasa nak cari tasbih. hahaha.

Mungkin dia senang cari duit kots. sebab tu la dia senang2 nak breakup! erm..tatau lah. yang sebaliknya tuhan menguji. itu paling benar.