Tuesday, July 5, 2011

Review my day : Majlis Bertandang di Rumah Wak Ajim.

Rasanya semalam genap sebulan selesai majlis belah Wak Ajim. Hari ni baru nak review! Hahaha. Malas la dek non. Sekarang mood honeymoon :p. Tapi memang trend kan, orang kalau baru lepas kahwin senyap kan kan kan? Ntah apa diaorang buat -__-".


OK start.


4 Jun 2011 - Tarikh ni ibu dan abah wak Ajim yang pilih. Sebabnya abah punya birthday 5 Jun. Kira ok lah belah aku pun nak dekat dengan birthday aku kan? So setuju!!!!!!!



Kalau diikutkan kitaorang kahwin bulan 11 (ikut plan wak dan aku, sebab fikir mana nak gagau duit). Mungkin Tuhan cepatkan jodoh kitaorang. Alhamdulillah.


Pukul 11 pagi dah gerak ke butik area Sri Andalas Klang. Sebab, aku dah kena makeup. Dan sekali lagi aku rasa cuak untuk dimakeupkan. Aku ni jarang makeup. So takut lah kot kot muka aku jadi macam bapok -_-.


Dah siap semua, ambil gambar dekat butik sikit-sikit buat syarat. Oh gambar dari OP tak siap lagi. So aku ambil gambar dari camera BIL aku untuk tepek kat sini. Aci la kan?


Lepas je dah selesai, kitaorang berkumpul dekat rumah makcik aku dekat Andalas.

Dengan kakak gemok aku (yang baju oren tu). Dah kurus kan! Jeles mak noks.


Rombongan Cik Yah ke rumah Wak Ajim. Demmm aku nampak gemuk! Eh bukan nampak lagi, sah haku dah demoook T.T.


Kelakar masa kitaorang dah gerak, tetiba abang wak call cakap kompang pukul 3 petang baru datang. Punyalah gelabah wak masa tu. Hahaha ko rasakan! Dulu time aku skang time ko! hahahaha. Rasalah kecuakan itewww.


Tapi, kompang tu setle juga akhirnya. Datang tepat pada masa kitaorang sampai.

Pengapit lelaki dikekalkan. Pengapit perempuan bertukar! Puas aku cari baju Nina tau. Last last jumpa juga. Kiut tak?


Kalau nak tampal gambar memang banyak. Kang slow pulak belog aku. Ni bersama BIL dan kakak gemok


Lepas selesai majlis lebih kurang dalam pukul 5 petang, kitaorang gerak untuk outdoor dekat Muara Klang.

Gambar kandid semasa penggambaran. Cewah!




and lastt...













Gambar pengantin baru yang tak berapa baru. Demok tak?


8 comments:

Shakina Farhan said...

tak demook pun by! hehe

Unknown said...

comel la dear hehehe

Suzie Ahmad said...

gmbr yg last tu ko nmpk putih skit.. huhu.. x gemuk pun... tp seri pengantin tu ade lg.. ko nmpk berseri jer.....

Byzura Mj (By) said...

K.I.N.A : demok la dari dulu -__-"

Byzura Mj (By) said...

UyaRayza : mace mace *blush*

Byzura Mj (By) said...

SuZiE : putih? sebab aku coti lama kots aritu. duk umah je. hakhakhakhak

Ajwedding said...

xgemukla..putih btol by...sgt putih.. =)

Byzura Mj (By) said...

LittleSunshine: putih?camera effect pun ade tu.. hakhak