Thursday, January 17, 2013

Bersenam semata nak kuruskan badan?

Ha belog aku dah jadi blog untuk diet sihat. Kelasss ko jah hahaha. Asyik-asyik cerita pasal bersenam la pemakanan la kan? Ni musim? Ohhh dah nekad ni, korang jangan mengada nak meracun :P.


Kenapa aku bersenam?

1. Mestilah untuk kuruskan badan sedikit.Ada orang tanya kenapa nak kurus ...dah kurus dah tengok badan by tu. Jawapannya aku ada target tersendiri. cewah! Aku punya berat ideal adalah 50 kg. Maka dengan itu aku nak turunkan 5 kilo lagi. 5 kilo...hurm ni naik masa raya hari tu. Itulah tak sedar dirikan makan lemang bagai -_-". Dah berat badan ni taknak turun-turun.


2. Nak kelihatan berseri dan segar bugar. Hehehe. Taknaklah nampak macam orang mati laki (ada orang komen macam ni. sedih tak? sedih ai tauuu). 


3. Nak kekal sihat sampai tua...tua tua pun still sihat leh dukung cucu. uhuk uhuk sound like macam aku dah nak menimang cucu kan? hahahaha.


4. Nak ada shape. Ha ni nak nak nak sangat. Nak kekalkan shape macam mak dara. Erkkk boleh ke? hewhewhew. Cuba mana tahu berjaya kan? :P Nak nak bahagian perut ni..hurmmm telek je perut, aku rasa nak pitam terus.. Baru anak pertama T____________T.



So target untuk merealisasikan impian aku ni, aku nak beli ni dulu....







Moga-moga impian menjadi kenyataan (jeling suami).





+ By +

2 comments:

BAYU HEBAT SDN. BHD said...

hi By... keep on workout :)

Byzura Mj (By) said...

Has : Hi Has. thanks dear ;)