Tuesday, March 19, 2013

Kuala Gandah, Pahang.

Kali ini, masuk kali ketiga pergi. First dengan family, second dengan Wak dan rakan tapi masa tu tak boleh nak tengok gajah sebab dah habis pertunjukan dan third (kali ini) dengan Faris.



Biasalah, dah mak-mak maka marilah kita berjalan ke tempat permainanan, mengenali haiwan-haiwan dan berkaitan. Ye la Faris pun selalukan teman mama pergi mall. Mari mama tunaikan permintaan Faris. Permintaan? Padahal aku yang plan segala. Hahaha. Faris mana pandai meminta lagi :P. Takpe biar Faris biasa dengan binatang-binatang :D.



Ok. Last week ke Kuala Gandah. Kemain panaskan sekarang ni? Pergi la mana pun rasa peluh mencurah curah mengalir. Lain la ke tempat ber-'ekon'. Huhuhuhu. Walaupun Kuala Gandah ni penuh dengan pokok-pokok..rasa macam dah teduh sangat tapi masih terasa kepanasannya. Cuma nasib Faris tak mengamuk. Dia ok. So layan je la Gajah walaupun berpeluh-peluh huhuhuhu.



Kuala Gandah ni start pertunjukan pukul 2 petang hingga 4 petang. 




Sambil-sambil tunggu wak pergi ambil tiket masuk, kita bergambar sekejap. Di kedai makanan punnnnn jadikkk. 



Just register dan ambil sticker. Masuk adalah FREE ok kengkawan.


Kat dalam tu ada jual makanan untuk diberi kepada gajah-gajah sekalian. Dah lain benar kat dalam ni. Dulu berabuk skit.. Sekarang dah kemain lawa dan tahap kebersihan pun tersangat ok.


Lepas dah beli makanan, Mari kita bagi gajah makan. Didahului oleh Faris. Bila dekat dan dan je Faris macam nak lari. Takut? Geli? Mama tak tahu pula sebab Faris tak adalah nangis..Faris lari je hahahaha. Terkuek kuek dia panjat abah -__-.  



Seterusnya emak.


Dan seterusnya ayah.


Dan seterusnya, tuan punya blog..... Nak jugak kan? Hahaha




Kami bertiga di Kuala Gandah. 


Seterusnya tengok Gajah mandi. 



ok masing masing ketiak dah masam...marilah kita pulang.




Kita update gambar terkini dulu. Nanti gambar pergi berjimba-jimba ke tempat lain kita update kendian ok. Mode menulis is ON :D.


+ By +

No comments: