Thursday, July 4, 2013

Beijing Lu, Guangzhou.

Oh ya untuk jalan-jalan mencari supplier minta maaf tak dapat nak tunaikan sebab tak tahu nama tempat. Hahaha. Ikut kawan masa ke situ. So harap ampun ya!


Namun, jangan lah berdukacita sebab kedai-kedai yang lain juga menjual barang dengan harga murah! Kena pandai tawar menawar je. Tapi kalau salah tawar, ha masa itu diaorang nak korang beli juga! Kalau nak beli murah, korang tawar harga yang paling lower dan rasa berbaloi. Ok?



Ok ni rupanya Beijing Lu pada waktu pagi. Panjang dan punya banyak kedai menjual baju. Ni korang nampak macam ni, tapi ada lorong-lorong lagi.



Ok ni Hotel Lido, kalau nak senang bolehlah menyewa di sini. Sebab, hotel ini agak centre dengan tempat lain. Dan lagi satu, korang senang nak bertanya itu ini dengan pelayan hotel ini. Diaorang pandai cakap BI dan tahu juga tempat yang menarik. Aku selamber masuk tanya itu ini. Hihihihi. Memang diaorang friendly.




Masa ni pagi, tak buka lagi kedai..kitaorang dah terjah :D. Tak sabar lah konon kan. Hihihi.




Dan ini pula rupa Beijing Lu waktu malam. Memang meriah. Kedai ya ampun banyak. Sekali lagi aku cakap, BANYAK! Korang kena pasang kaki je. Kat sini lebih tertumpu pada butik-butik. 



Ramai jual bulu-bulu ini. Tapi tak berani nak beli. Memang sangant-sangat murah.



Letih berjalan jangan cakaplah. Memang letih sangat sebab jalan dia panjang. Sedar tengok dah jalan jauh dari hotel Hahahaha. So letih nak patah balik, kitaorang tahan motor je.

  
Motor yang speed nya laju tak hirau bas ke kereta ke kat sebelah. Hahaha. Risau tercampak Faris je masa ni. Hahahaha. 


Ok habis cerita Beijing Lu. Lepas ni aku cuba cerita pasal tempat jual leather je ok! Da~



+ By +

2 comments:

safurara said...

hehehe mst gila2 kan dorg bawak moto tu.haii lah sonok nya.hasil shoppingan xde ke.

Byzura Mj (By) said...

Cik Puan Rara: hasil rembatan?? tengok lah kot-kot entry lepas ni ada gambar ke:P hahaha