Thursday, November 7, 2013

Tahun baru, lebaran baru. InsyaAllah (:

Salam Maal Hijrah. Agak terlewat untuk ucap selamat tahun baru. Almaklumlah cuti lama, mood nak bertenang di kampung. Tapi IG dan facebook tetap aktif. Hehehehe.


Banyak rasanya kekurangan dalam diri ini perlu diubah dan berubah. Kadang-kadang, kita tak sedarpun kelakuan kita kan? Itulah manusia. Tapi, apa salahnya kita bagi ruang kat diri kita untuk betulkan kepada yang lebik elok :). InsyaAllah.


Contohnya yang paling kurang adalah hati dan mulut. Kadang-kadang hati tak fikir pun untuk menjadi sesuatu yang tidak diduga. Tapi mulut? Mulut selalunya tiada insurans..kan? Erm, begitu juga dengan penulisan...lain kita tulis lain pula yang dimaksudkan. So tak perlu nak tunding jari..cuba buat perubahan pada diri, mengarang dengan lebih baik. Lebih lembut bunyinya. ITUAKULAHTU. Hehehehe. Kadang-kadang aku ni agak kasar bunyinya. Tapi itulah....tak perlu nak tegakkan sangat apa yang aku tulis, sebab penulisan aku juga ada kurangnya dan perlu diperbaiki :).



Banyak juga perkara yang perlu dibuat untuk misi tahun baru. Misi pindah rumah, misi nak tingkatkan ilmu, misi nak kembangkan busines, misi....erm misi nak tambah anak! Ehh? Hehehe...



Semua misi kena ada minat kan? Kalau tak, tak menjadi... Semoga dipermudahkan semuanya. Amin. Dan akhir kata,



"Love something for the things we love"




Top : www.byhijabstyle.com
Bottom : Forever21
Shoes: HnM






+ By +

No comments: