Wednesday, April 22, 2009

Perlukah percaya pd Zodiac??

Ada fakta mengatakan zodiac ni haram, syirik bla bla....Aku mcm pelik nape org suke mempercayai bende2 ngarut ni... Pastu pratikkan dlm diri 'die'.. Ade plak yang bace then terus percaya gile yg seseorg tu mcm fakta yang dikeluarkan kat zodiac td. Bg aku la sekadar membaca dan gunakan pembacaan tentang zodiac untuk kite memahami sesorg tu ok la. Bace utk lebih mengenali, memahami seseorg..So senang la kite nak communicate ngan 'die', tau die minat ape, pantang ape, mcm mane nak bkawan ngan 'die', kalo marah mcm mane nak pujuk :P. Senang cite gunekan zodiac tu dr segi positif..


p/s : aku terbace aritu kat Harian Metro..Zodiac adalah haram walaupun membacanya..WaAllahualam~~~


2 comments:

kHairie said...

tak maen lah mende2 neh.. aku dari dulu lagi rase mende2 neh mengarut..
tapi kan, aku kenal sorang mamat tu, die suke gile bace zodiac punye summary neh..
sila lah teka, betul nanti aku hadiahkan seketul gule2 fruitplus.. hehehe :p

Cik By said...

huuhuhu..aku pun rase ngarut..tp kadg2 bace ade kene mengena kalo kite tengok dr segi sifat la..yeke? kene sokseksoksek ni ngan ko..siapakah gerangannya?? stakat fruitplus aku tak mau la :P