Monday, May 11, 2009

bila cik By nyanyi ala hetty kos eva..

**updated

Xtiviti aku last week... buat kali keduanya aku menyanyi. cet! aku telah diracun oleh kawan2 ku.Plan nak g tengok movie(make it happen), tp tidak kesampaian. So kerna turuti ajakan paradigma kawan aku, pun bsetuju..Kiteorg g karok kat Neway,Klang. Ok la..Place die not bad, siap skali ngan makan2. Aku blasah sushi je. hehehe..lame tak makan sushi.


Bila cik By menyanyi?? hahaha! haru biru dowh. Aku pilih lagu Dua Insan (M.nasir n Eva). berduet ngan abg N. hehehe.. bile part nak start aku dah buat spoil! Muke nak confident start dengan??

"bila kau sedih, ku gembira"

bila kau sedih ku mangis. la...lalala~~~

HAHAHAHAHA!

by by by...salah patot bila kau senyum ku gembira


memang ko tak dilahirkan sebagai seorang penyanyi!





No comments: