Sunday, July 12, 2009

Liputan dari Termeloh, Pahang

Pagi tadi aku g pekan sari (sehari) kat Temerloh. Lame dah aku tak jalan-jalan kat situ. Pasar tu setiap hari Ahad. Panjang gak la.. Macam-macam ada kat sana, makanan, baju, bandle, makanan mentah, kuih kampung dll. Memang syok! Jalan-jalan tepi sungai (Pahang).. Kalo kiteorg pergi satu family mesti menjamah satay tepi sungai tu.. dan akak aku pasti memborong ikan patin untuk bawak balik ke Kuala Lumpur...Aku lak ade agenda sendiri.. pergi untuk mencari madu tualang (iz dah pesan lame :P). Tapi agak malang madu tualang dah habis. Tinggal madu biase je :(..Ni ade aku snap pict kat sane :D (sempat eik)
Pastu habis jalan-jalan dan makan-makan, kiteorg naik bot lak. Suci (anak sedara aku tu) punya la xcited nak naik.. bising giler mulut die :P

Dulu aku naik bot ni 30 sen je..skang dah naik RM 1 satu hala... Kiteorg naik pergi ke seberang pastu patah balik ke pekan sari td.. Ni je liputan aku di Pahang. Nak bersiap-siap balik ke KL lak..Tata :P



Cik By

No comments: