Saturday, August 22, 2009

Pengalaman yang tak best..

Sorry la lambat 'update'. Betul-betul otak bercelaru hari itu..Masa nak balik Pahang tu?? Best sebab tak ramai yang naik bas tu tapi yang tak bestnye, ada pendatang haram naik!!!

Geram betul kat 'boy' yang bawa bas tu, dah la banyak mulut. Dia nak borak ngan aku tapi aku buat tak layan. Ye lah, aku dah lah letih kan?

Last2 dia katanya aku ni bisu!! Ha lantak ko lah labu..malas aku nak layan. Aku pun pasang lagu kuat-kuat kat telinga ni. Naik berdesing gak la :D

Pastu sampai je Karak, ada pendatang haram naik bas tu. Dengan membayar tambang kepada 'that boy' tadi (si dreba tu, kira amik untung la ni). Aku ok lagi la bila naik...Lantak p la kan??

Tapi aku tak tahan sebab dari mana ntah datangnya pendatang haram tu..Pastu semua hisap rokok gudang garam (betol ke aku eja ni??). Ya Ampun~~ baunya tak hingat!!

Istifar2~~ dengan kesabaran, aku sampai gak kat KL :P Alhamdulillah!!!

p/s: Entry ni mcm 'mak tiri' taip pun ada.. sorry!! yang sebenornya tengah menahan perut dengan bau-bauan masakan kakak aku :D.. Katanya, nak masak siakap kukus, tomyam, daging goreng n kangkung belacan!! walah! Alhamdulillah syukur di hari pertama berpuasa~~ nak pergi pasar Ramadhan :D

Cik By

No comments: