Saturday, August 1, 2009

Selangor vs Persip Bandung

Malam sabtu aku adalah pergi menonton bola di Stadium Shah Alam. Baru saje membaca CPM's blog.. rupenye die g gak! (ces kalo tak, leh jumpe ko..tp punyala ramai makhluk tuhan, sure aku pon tak perasan ko..dengan keadaan yang ramai tu, takot aku!) Selangor menang 2-0 .. Banyak percubaan tapi tak masuk je gol..huhuhu..Pastu abg botak (tatau name die ape) apsal sepak macam tu..adoyai! *Sedih sy melihat permainan anda* . Group Persip gak byk cubaan meng'gol'kan bola..tapi tak masuk. Kenapa wak wak sekalian?

*Tercari-cari siapa gerangan yang menawan hati Rozita Che Wan -wink*

Ini adalah sebahagian gambar yg aku snap. Oh ya! di bawah tu aku ngan Ina. Secara jujur die adalah seorg yg kiut (bukan hendak bodek ya..secara ikhlas)

Apek adalah org yang sesat pada malam itu...hahaha! (nak je aku tinggalkan ko waktu tu..nasib baik aku baik :P)

p/s : mood saye sekarang adalah risau..Monday ini penuh dengan dugaan :(


Cik By

No comments: