Tuesday, October 20, 2009

Numerologi tarikh lahir anda....

Bukan nak telek nasib ke apa. Cuma nak tengok perangai, kelebihan dan kelemahan.. Aku belajar sikit-sikit pasal numerologi ni. Best gak! banyak benda betul pasal kelemahan aku. So, bila dah tahu kelemahan melalui numerologi ni.. aku ubah sikit-sikit diri aku.

Ye la kadang-kadang kita tak sedar kan apa kelemahan kita kan? Kita je betulkan? Tak semestinya. Kadang-kadang, kita perlu tengok cermin dan perhati diri kita :).

Pengiraan ni, di panggil pengiraan metafizik. Di lihat dari segi kombinasi sesuatu nombor. Nombor ini di kira secara piramid.

Setahu aku, ada kelas untuk belajar benda alah ni.. Yang bertanda ? tu adalah nombor yang last kita dapat dari pengiraan. So, yang bertanda ? adalah sifat-sifat kita.

Selain kelemahan, kita boleh gak tengok kelebihan kita. Tak yah lah nak takbur lak bila tengok kelebihan. Kalau boleh, dari kelebihan yang kita ada tu, cuba kita asah lagi. Mana tahu kita peroleh kejayaan dan kebahagian!

Dan aku juga mengira untuk kawan-kawan.. Supaya aku memahami, tapi manusia ni sebenarnya susah kita nak paham.. Manusia selalu suka perubahan :D.

mengira juga untuk bakal-bakal suami. Macam ramai benor calon.hihihihi

2 comments:

jai@jezz said...

alahaiii... aku x paham lerr.. =P

CiK By said...

takpe..belajar :)