Friday, November 20, 2009

Kos braces

Lupa lak aku nak post entry mengenai kos braces ni. Sorry ye kawan-kawan. Ramai yang tanya aku berapa kos pakai braces. Tak silap aku ada buat entry pasal pakai braces ni.. Tapi aku tak nyatakan kos rawatan.


Ok kos rawatan adalah berjumlah RM 5 ribu untuk 2 tahun (terletak pada gigi individu itu sendiri, kalau gigi dia lambat bertindak balas maka lamalah). Ada gak yang pakai sampai 5 tahun.

Bayar untuk pendahuluan adalah berjumlah RM 1800. Ini memang syarat klinik gigi yang aku pergi.


Installment sebanyak RM100-150. Ni bayar setiap kali ada appoiment dengan doktor untuk menukar getah dan tengok tindakbalas gigi. Terletak pada orang tu, kalau dia nak bayar lebih pon boleh.

Klinik?


A 25 Jln Au2A/17

Taman Sri Keramat,

Kuala Lumpur

54200 Malaysia

(berdekatan dengan Texas Insrument)

No telefon? 019-3762518 . Eh ni no telefon klinik bukan aku. =P

Motif gambar diletakkan? Semua di cerita di sini! =D

4 comments:

♥ladykiki♥ said...

mahalnye cik by.
tapi puas hati kan sudah boleh tersenyum kagum =]

CiK By said...

ladykiki : memang puas! =D

Redbloodsnow said...

uuwaaaa..telan lior zie tgh price rega kos braces tuh weh yang. Nampak gayanya terpakse ler x lurus gigi zie neh..sobsobsobsob


:(

CiK By said...

Zie : tu installment..so takde la rasa sgt..huhuhu tp my fren dpt lagi murah! :(