Monday, December 14, 2009

Aku nak tukar nama lah!!

Apa pendapat korang? Malas nak letak cik,cik ni...banyak sangat dah. Macam la aku ayu sangat nak letak cik :P. Aku nak letak Bai je..Tapi bukan Mambai, bukan lebai :D.

Tapi kawan dulu ada yang panggil Zura dan Baizura. Haish!! Kang diaorang cakap aku dah lupa daratan lak :P.

Amacam Bai ok tak? Bai la oh Bai la~~~~ hihihihihi

9 comments:

khairie rahman said...

mu ne sehari berlambok-lambok entry mu tuleh, kate bz.. hahaha :p

Espresso Guy said...

byk gila entry kawin n kenduri lately... sila tukar blog anda ke blog Perkahwinan : Info & Impian... =p

anonymous tegar said...

bai-ya...biasa dlm urdu utk panggilan abang....sbb slalu dgr dlm citer hindustan..

izu(baIZUra) nmpak manja sket...

kalo panggil sayang boleh?haha

zura ok what...

CiK By said...

khairie : semua di auto publish ...sekian terima kasih :P


Espresso Guy : whooot!! bulan ni banyak org kawin la..haih



anonymous tegar : wat? Izu??

sayang? itu sudah lebih :D

zura? walaupun dulu orang panggil zura..tapi sekarang dah GELIMAT. Bukan tak sedar diri. tapi nama itu terlalu ayu :P

khairie rahman said...

bai, sy panggil nor je lah..
nanti baru lah ko bercahaya sikit..
hahahahahahahaha XD
wow Bai bercahaya - i lOOOOOike!!
*larikkkk*

CiK By said...

khairie rahman : hohohoho nur kasih?

hahaha..di manakah yang bercahaya itu?

GELIMAT gak.dulu ada org panggil aku nor..sungguh ayu tawww!! :D

sheLLy said...

mula2....cik by then puan by then nek by then tok by then wan by then segala mak tok nenek la kuar..hehehe!!

CiK By said...

sheLLy : sebab tu aku nak buat by je..asik tuka tuka..ok tak?

sheLLy said...

by..hurmmm bunyi mcm..kla..bye..heheh!!