Thursday, December 3, 2009

Main dengan mak mertua! WTF!

Akibat no plat kereta keluar WTF dan orang pun berebut-rebut pergi beli kereta. Aku duk terikut WTF WTF WTF... Padahal aku tak maksud apa-apa pun. =P

Cuba besarkan gambar kat bawah tu, nampak tak yang aku highlight? NOVEL CERITA LUCAH MAIN MAK MERTUA. Ngerinye!! Ada gak orang search guna keyword ni? Ada ke berlaku? * minta jauh.

Kawin dengan anak tapi main dengan mak mertua. Apa kes? Agaknya mak mertua lagi mantap eik? =P

Eh boleh jadi logik gak kan? Ada ke berlaku? Takde dengar lak cerita macam ni.

Pernah tengok cerita, seorang mak bercinta dengan boyfreind anak dia adalah. Korang pernah tengok? Cerita dilakonkan oleh Raja Ema dan Mustapha Kamal.

Sadis-sadis. Haru biru dunia~




3 comments:

Espresso Guy said...

Ape nih by... semua latest entry mesti ada topik kawin... paling2 mesti ko letak citer kawin or ko rs nk kawin... nie bkn smpi seru dh nie, ni dh kira tahap awajib dh beb... kalau x kawin gak kira dh bdosa tau...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!

khairul onggon said...

Uikk.. dasat2.. klu citer 2012 ke takpe gak nak gogel kan? Niway, makasih add saya :)

CiK By said...

Espresso Guy : hahaha sampai jodoh aku kawin la..

tapi aku perasan kalau entry aku pasal kahwin ke mesti % blog aku naik..muahahahaha

khairul onggon : tu la pasal..

kan dah terkantoi kan..same2..thanks to u 2 =)