Sunday, December 6, 2009

Orang cakap biarlah kentotpun secara kebetulan..

Banyak benda berlaku hari ini...semua secara kebetulan.. =D. *tiba-tiba rasa happy.


1. Jalan-jalan

2. Jumpa artis

3. Menonton ?

4. Beli sandal

5. Dapat anak

Baru je balik nihah! Rasa macam nak tercabut kaki. Bila balik mulalah sakit itu ini. Kalau jalan, tak hingat! =)

Esok-esok aku cerita, ni mata aku dah nak terkatup! Nak letak batang mancis mcm Mr.Bean pun dah tak boleh.

Lagipun gambar belum upload dari camera photographer tak berbayar aku =D




2 comments:

angah iza said...

artis mana la yg kamu jumpa tu ek ?
hehehe

CiK By said...

angah liza : jap jap lagi i update! =D