Sunday, December 6, 2009

Yogurt untuk lumut?

Tadi terjumpa dalam peti, yogurt original. Tanya kakak aku,


"ni untuk adik(anak buah) ke?"

"Bukanlah. Ni untuk hidupkan lumut-lumut"


Hoh gila agaknya akak aku ni..untuk hidupkan lumut dia bagi makan yogurt? Ntah mana dia blaja. Dia memang suka hias laman rumah dia. Orang tak suka lumut naik kat pasu ke pagar ke kan? Tapi dia suka.

"Nape?"


"Nak sikit..."



Korang tahu aku nak buat apa? Nihah aku tepek kat muka..hahahaha! Sekarang muka aku tengah keras dek yogurt. Tak boleh bercakap, menaip boleh =D.


* Terbau lauk kenduri kahwin orang sebelah lah! Tata! Maybe nak g makan di sana. Selambe! =P

2 comments:

anaklaut said...

salam...

kenduri anda bila lak?

CiK By said...

anaklaut : *jabat tangan =D..

kenduri saya? hujung tahun..;)