Monday, December 21, 2009

THEFACESHOP

Hari Sabtu jalan-jalan dengan family. Tengok THEFACESHOP ada sales, apa lagi saja je terjah... Mana tahu, ada yang berkenan di hati.

So semua di atas adalah barang yang berkenan di hati beta *gelak Sultan. THEFACESHOP ni adalah barangan dari Korean. Barang yang aku beli :

Avacado Body Exfliolator

Aku saja try mana tahu segala kudis-kudis kat bontot badan aku ni hilang kan? Sebab benda ni boleh remove kulit yang mati dan boleh buatkan kulit kita lembut. Pakai hanya 2 kali seminggu. Bau sangat wangi!! Sehari pun tak hilang bau (kalau tak bersukan la :P).

Mask

Aku beli dua jenis. Satu jenis untuk purilies dan hilangkan dark circle. Tapi tak mungkin la dark circle tu boleh hilang serta merta kan? Lagi satu jenis, aku beli untuk ratakan warna tone kulit muka. Muka aku dah macam sabut kelapa dah :D (macam mana? korang bayangkan lah..hihihi).

Fresh Lip balm

Yes! Ternyata aku suka. Memang sesuai kot dengan aku. Sebelum ni aku pakai brand lain mesti rasa belengas (tau belengas?) dan tebal. Yang ni lembut je. Tahan lama gak la (bukan tahan sehari ya). Tang kilat tu aku suka. Nampak bibir ku lembab sentiasa mcm selalu dikemam :D.

No comments: