Monday, January 18, 2010

Piko & Me~

Memula, aku nak letak nama dia Alvin. Tapi macam nama salah seorang vendor aku lak :D. Ops!! So aku tukar nama piko. Piko piko piko..mopiko laila~ :D

Hari Ahad, ni lah aktiviti aku. Bawak lari anak kucing masuk bilik. Golek-golek dengan piko lagi best! Siap sembur perfume DKNY lagi :P. Baru stim..hahahaha!


Tengok menjerit dia marah aku ambil gambar dia. Nasib ko la labu :D.


Muka kesian takut kena romen gomol dengan aku.


Mengambil tindakan untuk lari menyelamatkan diri. Nak turun tak boleh. haha!

Hah padan muka ko nyah! Aku sedia untuk cium ko. Mengiyauuuu dia takot :D. Jahat tak aku? Mesti dia seriyau tengok aku nak cium ;B








4 comments:

fabulous.farah said...

dulu ade katun ala2 sasame street nama piko piko pom pom

angah iza said...

hehehe.....nak cuba lari kan diri tp takut :P

mcm nak kena rogol je Piko tu

Bai said...

fabuluos.farah : eah? tak tengok sgt..hahaha..comel kan?

Bai said...

angah iza : tu la pasal! jom rogol ramai2!! :D