Tuesday, January 12, 2010

Sob Sob

Sob sob sambil baca entry kawan aku nak bertunang.... Terharu aku. Gembira dengar khabar macam tu. Lepas ni aku tak leh nak manja-manja, peluk dia dah. Hey tapi bukan menangis... Ni ha aku tengah selsema, batuk dan demam!! Lengkap!!

Meleh-leleh hingus baca entry kawan-kawan :D. Akibat selsema tak elok-elok.

3 hari aku menyepikan? Aku demam!!! Teruk sampai tak boleh bangun. Sampai merangkak-rangkak cari makanan. Help me...help me.. dah macam kena parkinson :D.

Aku demam cukup lengkap kali ini. Ntah kenapa ntah sampai macam ni sekali. Ni pun aku gigihkan untuk berdiri. Kalau tak, nak pijak di bumi yang nyata pun susah :P.

Demam sampai darah hidung. Huhuhuhu sian kan?

Ni pun quick update je. Aku tak sempat nak buat auto publish. Nanti orang cakap aku tak buat kerja lak :P

Chow!!!

10 comments:

angah iza said...

demam keluar darah kat hidung ???
ish...teruk gak tu..

patut la lama x tgk entry bai..
x sehat rupa nye..

mudah mudahan cepat sembuh

Espresso Guy said...

get well soon my dear...

want any medical advice from me?? =)

fabulous.farah said...

ame la kite..demam seseme..tapi i tetap berblog sambil dok sok sek-sok sek,,guhuuu

Bai said...

angah liza : aah ah..berdarah..thanks laling :)

Bai said...

Espresso Guy: gatai!!!! eh hang dah bace 1st entry novel? :D..

cepat la komen wahai pengomen tegar :D

Bai said...

fabulous.farah : huhuhu musim kot..sabau je la..tp ni paling teruk.. :(

Espresso Guy said...

apelak gatai... aku kn doc skrg... jgn xtau ok... love doc pn ya, pakar sakit puan pn yer... merangkap jugak consultant utk medical lab... and also known as consetan... muahahahahaha!

mesti laa dh baca beb... aku kn pantas... dh ada komentar2 ganas dh dlm fikiran nih tp sj aku simpan... kang ko nangis lak kena komen kaw kaw dgn aku... hahahaha... overall not bad laa for ur first try... keep improving ok.. who knows one day we all might hv to buy ur novel kt MPH midvalley kalau nk cnue baca... =)

Bai said...

Espresso Guy : consetan tu betol!! hahahha..

siot je..tak la aku hati dah kental walopon meraung gak kadang2 :D. Gila glamer ko punya angan2..aku tau ko nak jadi PR aku kan? duduk menyempek sebelah aku :P

Espresso Guy said...

hahaha... consetan tue laa hasilnya lepas melalui transformasi 'lagenda budak setan'... muahahahahaha...

xnk laa PR... aku jd manager ko la... byr in SGD okay... nnt aku glamerkn ko kt kota singa nie plak... dgn syarat ko bleh mengaum kuat2, reti x?

Bai said...

Espresso Guy : erk kota singa? i like!! u noe y kan? :D