Thursday, February 18, 2010

Valentine's Day

Saya tidak menyambutnya..sekali pun tidak pernah seingat saya. Apatah lagi mendapat bunga atau candy love dari seseorang jejaka. Tidak juga pergi makan bersama-sama meraikanya..sedih bukan? Heh bagi saya itu sudah biasa.

Alangkah romantika de amour jika seorang jejaka melamar saya dan bagi saya bunga ..Oh! Sudah! Melampau berangan aku ni..hahahaha!

Neway, aku dah tengok cerita Valentine's Day!

Pelakon sangat mantop ok! Tapi Taylor Swift agak kaku dan gedik dalam filem ni. Oh aku memang suka kalau perempuan badannya seperti Taylor Swift. Aku rasa ramai je lelaki suka dia bukan?

Jalan cerita dia biasa-biasa je. Disebabkan pelakon-pelakon hebat, so tak jemu la untuk menonton :P. Aku rasa kalau pelakon ala kadar, mesti filem ni failed! :P

Soundtrack filem ni best! Ada yang hendak tolong aku mendownloadnya? :D

4 comments:

mrs shaifull said...

heheh..ramai gak yg dah tgk cite ni kan?

Byzura Mj (By) said...

aah ah ramai..tapi cerita dia biasa-biasa je :)

Anonymous said...

seyes bai ko xnah smbut valentine's? awek lawa cm ko xkn xda.. hahaha.. ke org tgk ko cm demand sgt kot wpon x.. so, org tkot nk kasi ko bunga, tkot ko ckp, "eleh! bunga jerk.. mcm biasa jerk org wat".. ngee... ko kne btolkn persepsi org lain.. wakaka..

umi jie said...

cari dvd jer la bai :)