Sunday, March 28, 2010

Cerita budak gemook..

Ahad lepas, di rumah tukang urut.

"Saya tak cam la dia makcik, sudah gemok dia....berisi". Sambil memerhati aku dan mak aku.

Sabtu iaitu semalam. Ketika aku sedang baring tengok diari AF8.

"Adik pergi mana tadi?"

"Adik g jejeko (Jaya Jusco) la Ichu..ngan tok,ummi..."

"Eh jom kita pergi Pasar Malam Setia Alam..tengok baju cina apek tu. Dah janji dengan dia haritu.. Adik nak ikut tak?" kata akak aku yang tidak puas lagi berjalan.

"Adik tak larat la ummi...tok pun tak larat..penat jalan jejeko tadi..Ichu larat sebab dia gemoookkk"

OK FINE! Sila lari setempat sekarang!

3 comments:

.::WaNiE::. said...

:P hehehhe

Mag said...

ape la adik ni..mulut tarak cover punya=p

Byzura Mj (By) said...

WaNiE : :P jelir gak..

f.f : memang itu budak sgt takrak cover :D