Thursday, March 18, 2010

Isu ini....

krek krek(bunyi sms masuk kat hp aku)..malam-malam buta hokeh!

mrs Lola(bukan nama sebenar) : eh, abang ipar ko glamer skang eh (tak bagi salam tak bagi apa..main terjah je..)


aku : glamer?


mrs Lola: ye la...kes dia dengar artis tu..ntah apa-apa je si A***r tu..


aku : oh ya tu ke? hehehe....ko kenal abg ipar aku?


mrs Lola: maunya tak kenal. Eh aku ingat lagi la..Benci la aku dengan artis tu. Bercinta dengan Sarah..pastu nak kecoh kat FB la..suratkhabar la..Eh abang ipar ko tak tensen ke?


aku : entah..ok je aku tengok. Tak tensen-tensen pon..


mrs Lola : Eh ko cite la sikit kat aku..ko mesti tahu...sian abg ipar ko..mesti dia dan akak ko stress sangat-sangat(ehhh...suka hati je..mana ko tahu?)


aku: ala malas la aku..kalau ko nak tahu g jumpa abg ipar aku..macam makcik-makcik longgok beli ikan je ko ni :P.


mrs Lola: nyampah! tak best langsung ko ni!



Untuk makluman, aku dengan kawan aku ni tak gaduh. Itu memang ayat sesama ber'sms'. Memang aku dan kawan-kawan tak ambil hati langsung.

Abang ipar ku sila menjawab! hahaha!

Biasalah dunia artis..kalau tak bergosip memang tak naik la.. :P...


*pict google-ed

Kerana isu ini, aku juga naik glamer :P


(korang tengok la entry lama. Aku ada post gambar BIL aku. Pandai-pandai lah cari :P)


Tak kuasa aku nyah nak menjawab soalan :D. Aku tak berani nak komen banyak, nanti aku lak masuk tibi :P

4 comments:

Kal Jis said...

eh sedara mara artis ngupenye hehehe...

Bai said...

Kal Jis : eh saya bukan sedara dengan artis tu lah :P

Lynda said...

bekas gf artis tu

Bai said...

lynda : apanya?