Thursday, March 18, 2010

Macam Yuna


So far gambar aku je macam Yuna :D..Aku? Tak adalah macam Yuna. Lain gila kot. Tapi dah berapa orang tegur aku, macam Yuna. Ada kawan aku cakap, kalau tengok Yuna mesti ingat aku. Bukan sebab muka sama, Tapi sebab mulut aku macam Yuna. Bila bercakap, mulut tak buka luas. Hahaha!




Untuk gambar ni, aku rasa tak gak macam Yuna. Seperti EN.K aka kawan tak sebulu dengan aku cakap, macam Itik. Oh EN.K, bukan kamu je cakap macam itik. Aku pun berperasaan sebegitu. Hahaha! Ntah kenapa aku pilih warna kuning letak kat bibir aku. Artistic la konon?

Macam Itik Tok wi..Tapi dua kali pandang macam Jintrabota~

6 comments:

lvynana said...

kenapa lips warna kuning..;)

Bai said...

lvnana : entah..tiba2 terlintas warna kuning :D

Lynda said...

mcm ustazah mahayu.ehheeheh

Bai said...

Lynda : hahaha! siot ko

gO mi NaM said...

sy klik iklan tanda saguhati kat tuan tanah..hehe

Bai said...

go mi NaM : terima kasih~ :D