Wednesday, March 17, 2010

Lelaki rendah versus lelaki tinggi..

Macam best lak nak buat entry ni :D. Semalam review dengan officemate aku pasal tajuk ini. Dari segi perangai..hihihi..punyalah tak ada kerja, duduk kaji perangai laki rendah tinggi lak.

Lelaki rendah:

Suka pentingkan diri sendiri.

Panjang akal.

Pandai mengurus wang.

Lelaki tinggi:

Penyayang.

Akal pendek.

Tidak memikirkan diri sendiri tetapi terlalu memikirkan orang lain.

Boros kalau ada duit lebih.


Tapi bila selidik, betul pula :D. Korang rasa macam mana? Ada pengalaman dengan pendek panjang rendah/tinggi tak?

10 comments:

C!kpuanmuda said...

betul!

aieOreo said...

yang xberapa tinggi xberapa rendah cemane pulak? XD

fabulous.farah said...

huhuhu..sangat setuju!

Kal Jis said...

kurang tepat.. coz yg membeza2kan manusia antara satu sama lain ialah taqwa... yerrrr.... :P hehehe...

Bai said...

C!kpuanmuda : ko ada pengalaman laki rendah? :P

aieOreo : tu kategori rendah kot..hahaha!

f.f : hihihi laki ko tinggi kan?

Kal Jis: haish...itu memang lah..tapi ini dari fizikal :P

Lynda said...

ko teringat murali ek?

Bai said...

Lynda : boleh tahan la..pakwe aku tu :P

.::WaNiE::. said...

oh ye penah ada kawan lelaki yg rendah yg mmg banyak duit sbb pandai simpan duit hehehe

suami sayep yg tinggi tu? heeeii xleh pegang duit !

mamat said...

sebijik dgn aku !
haha

Bai said...

mamat : apa yang sibiji :D

wanie : hehehe...oo yeah? mungkin betul la tu..hahaha