Saturday, September 18, 2010

Dah sampai!

Dah sampai di kota KL. Tadi terus ke Jalan TAR dan Sungai Wang. Ada hal tertentu. Oh Veil sudah siap! Tadi pergi bling-bling kan Veil. Suka. Nampak nice dan simple. Owh tidak sama sekali pakai crown. Tu dah macam kahwin.


Erm cincin itu besar tak boleh nak ubah mana-mana. Nampaknya melayang lagi duit untuk carikan benda lain. OK stop pasal itu. Sedeh!


Rasa macam mimpi bila berada di KL. Rasa macam pelancong yang dah berhenti bekerja. Gila melampau kan?


Duit pun dah ala-ala kering ni. Ermmm... sebenarnya bulan 10 ni ada 2 perkara yang hendak dilakukan. 1, majlis itu dan 2, vacation. Memandangkan duit kering...vacation tu tatau la dapat pergi ke tak! Sedeh!Taknak fikir apa-apa lagi! Tapi plan dah lama. Hish!


Bestnya kalau dapat duit durian runtuh time ni!


Owh dah rasa tempias-tempias dugaan ;) peace!


.:. By .:.

8 comments:

Lady of Leisure said...

wah mesti glemer veil tu tak sabau nak nengok..;)

Bai said...

Lady : biasa2 je Lady ;)... sabau2 hehehe.

fabulous.farah said...

bulan 10 dah tak lama..wawi~ nanti makin buzy

Bai said...

f.f : memang tak lama dah. tinggal beberapa hari je lagi ;(

SheLLy said...

insya Allah..smuanya akan berjalan ngan lancar...all d best babe!!..;)

Bai said...

SheLLy : amin ;). mekasih kak elis. nanti kawin ko datang ya!

SheLLy said...

insya Allah...;)

Bai said...

SheLLy : tak kira datang! hahahaha.