Monday, September 20, 2010

Dang!!!

Sangat bermalasan masuk kerja hari ini. Ke kerja pun naik lrt. Pukul 8 pagi baru keluar rumah. Pakai baju kurungpun terlupa nak pakai kain dalam. Dang! Habislah kalau-kalau sesiapa terbaca duk tengok kaki aku dua batang ni ha. Nampak tiang takpe, nampak benda lain?


Sangat-sangat pening kepala, memikirkan duit yang tengah kering :(.



Sampai takde mood semuanya. Nak nangis pun tak guna... Kalau nangis dapat duit kedebuk jatuh atas peha yang semakin membesar ni, tak pe juga. Bukan setakat nangis...teriak pun aku sanggup.


Hish.


Nak cash out duit nuffnang pun setakat makan TGI Friday untuk 2 orang cukuplah!


Dah aku merepek. Nanti aku update-update lagi.


To B2B, orang yang buat open house tu sila lah ajak aku.. Yang mana dekat lah. Nak save bajet! Bahahaha!

.:. By .:.

4 comments:

SheLLy said...

sabar...ade hikmah tu..cuba2 la cut budget yg mane perlu..

Byzura Mj (By) said...

SheLLy : hopefully ;(. amin. aku cuba la ni... huhuhu. dan berdoa :)

~zack~ said...

dugaan nak bertunang bai...aritu kte pun camtu gk...ble fikir budget jadi cam pening sgt...rase give up pun ade gak...xmau risau k...pecaye dan yakin dengan rezeki yg tuhan mmg akan sediakan tuk kte...semoga semuanya berjalan dgn lancar k..=)

Byzura Mj (By) said...

zack_blossom : sob! ni baru tunang. orang lain kawin relex je. hehehe.

insyaAllah. amin ;)