Saturday, September 4, 2010

Kena tegur dengan BIL. Sigh!

Tadi, tengah-tengah nak berbuka... BIL tegur, kenapa dengan muka. Comot semacam. Dagu ada jerawat, hidung ada juga. Haritu dah tak ada dah.


Dalam hati, dem!Jangan tegur!


Aku jawab... mungkin sebab haritu balik rumah mak, kan renovate rumah.. habuk-habuk simen tu kot. (ke aku tengah stress? Hish bukan kahwin lagipun..lagipun aku memang notis after aku balik tu, memang naiklah jerawat).


BIL pun suruh jaga muka segala. Dah nak dekat majlis kang lagi haru.


Oh mirror mirror come here! Tapi buat masa sekarang, mirrorpun aku taknak tengok. Ngeris!!!





SIGHHHHHHH!

.:. By .:.

3 comments:

Asrol said...


Salam tuan tanah..
Ni bukan nak komen pasal entri ni, tapi nak ucap Selamat Hari Raya. Hehe..


Blog korang di tag di AsrolMania

Xora said...

BIL sgt prihatin bagus! kirim salam selamat hari raya kat dia ;p

Bai said...

Asrol : hehehe selamat hari raya 2!

thanks :)


Xora : dia memang prihatin dalam semua benda. hahaha. insyaAllah.