Wednesday, October 6, 2010

Gemok berak dalam kereta! Terbaik!

Ok berhenti cerita pasal majlis itu. Kejap lagi aku cerita projek DIY aku yang dah siap. Sungguh seronok dan lega tengok hasilnya. Walaupun biasa-biasa sahaja..tapi, bila pandang boleh senyum sendiri ok? Sebabnya hasil titik peluh sendiri.


Dah lama tak cerita pasal Gemok. Hari itu Raya sampai minggu lepas, Gemok duduk kat kampung. Boleh tak masa nak bawa balik KL dia menyorok taknak balik? Dah merata mencari tak jumpa. Last-last, kitaorang dah sampai Karak (Pahang).. mak call cakap gemok ada...baru keluar bawah katil. Padahal kakak aku dah gegar katil tempat dia tidur tu. Heh nakal sungguh kamo ya!


Then, last week bawa balik ke KL. Sebabnya, kakak sunyi..Gemok tak ada kat rumah. Gemok ni pandai borak.. Cuma bahasa kucing lah. grrrr grrr grrr kalau dia mengadu. Ntah apa maksud pun tak faham.


Ok sambung. Dalam perjalanan dah nak sampai rumah kakak si Gemok ni terberak dalam kereta! Sakit perut sangatlah tu. Jarang kalau duduk dalam kereta, dia berak. Nasib baik dah nak sampai rumah kan? Kalau lagi 1 jam nak sampai rumah, tak ke haru nak bau taik dia? Apa lagi...suruh kakak yang basuh. Hahaha.


Nak marah pun tak jadi kalau tengok muka Gemok macam ni...


Tapi...
Kalau tengok Si Putih ni ada rasa nak pijak-pijak tak perut dia?????


Over ok!
.:. By .:.

12 comments:

littlehumblelynn said...

by

akak paling suker kucing.,.rela tido ngan kucing lg zaman anak dara..dah kwn itu en papa alergik lak...sakit jiwa!

zack_blossom said...

cccommmeellnyee!!bulu die sgt gebu!

xalimx said...

dah macam carpet lak....kalo aku terpijak jangan marah =)

Madi @ Aed said...

gerammmmnye!!cute gile!!

Bai said...

Kak Lynn : ye ke? Memang tak boleh langsung eik? sob sob. takpe la kak pengorbanan. hehehe

Bai said...

Zack : macam karpet...meow!

Bai said...

xalimx : tak marah sebab aku sendiri pun asik pijak je! =D

Bai said...

Madi @ Aed : =D kan?

driedroses said...

gua gomol sama dia!!

Bai said...

driedroses : hahaha! tu pasal wa selalu balik rumah kakak!!

rose said...

mcm kucing kat rumah je gemok 2..comel..putih 2 kalu tgk da rupa biri2 plak bulunya..hahaha

Bai said...

rose : hahaha semua orang cakap macam biri2.