Friday, February 11, 2011

Perasaan kosong.

Hari ini mungkin kita tidak bersua muka. Tidak tapi itu mungkin. Kalau tetiba gatal mungkin kita bersua. Eh bersajak pula haku kan? Hahahaha.


Yerp terasa sangat kosong. Time nak dekat, lagi 104 har! Time tu la bos wak Ajim hantar ke situ ke mari untuk bekerja, training la. Dulu masa mula kenal, ada je wak Ajim duduk kat office siap chatting dengan aku. Hahaha. Kantoi. Itu dulu la. Dah dekat 1 tahun setengah kot dia tak berym dah. Eh ntah-ntah dia online tapi invisible tak?


Esok aku akan balik kampung untuk urusan baju nikah. Dan minggu depan aku akan berurusan sendiri untuk kad kahwin! Semuanya sendiri. Sebab, wak Ajim akan diterbangkan oleh kapal terbang nun jauh ke negara yang banyak wanita dan bapok untuk seminggu!. Sukalah tu ko wak. Bencik!


Dan sekarang perasaan kosonglah ada pada aku sekarang. Nak tumbuk perut, perut tak ada. Eh wak ada perut ke? Eh adalah sikit :P. Tumbuk dindinglah jadinya. Nak gaduh dengan siapa, gaduh dengan bantallah nampaknya. Nak gelak dengan siapa, gelak dengan teady bear lah jawabnya. Nak makan dengan siapa, makan biskut keringlah jawabnya. Nak maki siapa, maki sorang-sorang dalam bilik.



Sah aku gilak!


p/s : muntah darah baca entry ni :P

.:. By .:.

2 comments:

Khairul Onggon said...

Mesti rindu kat dia sangat2 ni.. hehehe...

Byzura Mj (By) said...

wa khairul onggon : belum rasa rindu lagi :P