Friday, May 31, 2013

Nasi tomato cinta. Ecececece.

27 May.

Adalah hari pernikahan aku dan wak 2 tahun lepas. Ya kira hari ulangtahun perkahwinan kitaorang yang kedua :D. Alhamdulillah Tuhan masih bagi peluang untuk bersama.


Semoga bahagia dan bersama dunia akhirat.


Sambut mana? Tak sambut memana actually. Tiba-tiba macam both of us tak terfikir pula nak beli tiket ke nak bercuti ke mana-mana. Hahaha. Terukkan? Maybe next time kot yang? :P. *hins *hins.


Nak kata hadiah pun macam arrr tak. Tapi wak dah kasi aku mesin jahit birthday + ulangtahun hehehe. Ok la tu. Nak minta lebih-lebih pun beragak lah juga. Hehehehe.


Aku? Lagi la tak beragak. Tak bagi apa-apa pun. Hanya ucapan dan.....





Masakan :D. Nasi tomato cinta untuk suami daripada isteri solehahahahah hakhakhak. Ok la kan dari takda. 


Act wak suka makan. So fikir punya fikir baik aku masak sesuatu. Sesuatu? Ya aku tak pernah masak nasi tomato tau. Hahaha. Ni first time. Betul tak tipu. Dulu tak pernah nak try masak sebab nak fikir bahan-bahan dia, malas. Macam menyusahkan. Tapi ya ampun senang je laaaaaaaaaaaaaa! Simple resipi by me ecececece. 


Then, nak lagi nampak istimewa aku buat juga oreo blanded (wak memang suka air ala ala gadis :P) dan nasi tomato tu buat bentuk love.


Makan dengan rasa tak malu cinta. Wak makan sampai 3 pinggan! Puas hati. Lepastu tidur dengan lena :D.



+ By +

No comments: