Friday, January 3, 2014

Sarapan pagi hari ini.

Hari ini just sediakan sarapan yang simple je. Kebetulan aku el... so tengahari kang baru start masak nasi.


Selalunya kalau kerja, aku masak pepagi untuk bawa ke office. Laki aku buat bekalan itu untuk breakfast dan aku pula buat bekalan itu untuk lunch. Dah 2 bulan aku lakukan perkara ini. Ternyata jimat uolsss. =D.


Hidup kat Kuala Lumpur ini kos agak tinggi. Kalau makan tengahari sahaja dah RM9 macam tu. Hurm bukanlah aku berkira sangat tang makan. Kalau dicampurkan dengan perkara lain... memang habis duit gitu je. So yang mana boleh jimat, aku cuba jimatkan. Bukan senang nak jadi senang kan? Kalau nak susah senang je.. ko g shopping satu hari... zassss kejap je duit habis. Kan kan?


Lain orang lain cara dan pendapat. Bagi aku, macam itulah aku jimat duit. Bawa bekal =D. Tapi aku selesa macam ini sebab cafe pun bukan sedap mana makanan. Ceh nak cakap aku masak sedap lah tu kan. Puiiii puji sendiri. Hehehe.


Okla.. nak sambung buat kerja dan masak untuk lunch. Lain kali kita share cerita lain plak ok.


So inilah simple breakfast aku. Roti telur bertahtakan cheese kekdahnya. 






+ By +

No comments: