Tuesday, January 26, 2010

Amusement park, tempat kanak-kanak riang.

Yeah!! Ahad, seharian di Sunway Lagoon !! (Entry akan dibuat park by park ;P )

Seawal 10.00 pagi, kita orang dah terjah Sunway Lagoon! Punyalah awal sebab ambil package yang all park :D. Untuk all park RM 72 (mendapat diskaun RM 54, thanks to Kak Ida).

Agak terkilan. Ada park yang diaorang tak buka lagi. So kita orang naik apa yang ada dulu.

Amusement park ni penuh dengan permainan-pemainan kanak-kanak riang, adventure.

Aku awal-awal lagi taknak naik kapal yang terbalik-terbalik tu. Dulu aku pernah naik kat Mines wonderland, sampai muntah-muntah. Semua orang cakap aku mabuk minum todi :D.

Aku try naik keretapi macam roller coaster tu. Dulu ada kes orang meninggal kan? Ha aku naik yang tu. Tabahkan hati dan tawakal je naik tu. So far ok. Aku hidup lagi ni ha :P.


Bukti masuk all park, adalah jam itu :P.


Burung ni pun aku layan . Macam dalam filem Avatar lak... :D


Next Scream Park!!! Seram!!!

3 comments:

Espresso Guy said...

Sila datang ke Universal Studio kt sentosa yer... opening soon... =p

angah iza said...

x pnh gi sunway lagoon...
jeles nyeee :(

Byzura Mj (By) said...

Espresso Guy : best ke?


Iza : pergi la..enjoy!! :D